czwartek, 28 stycznia 2016

Right Thurr


Dziś przychodzę do Was z kolejną dawką zdjęć. Tym razem coś prostego: futro + tregginsy + trapery.
Futro upolowałam w Bershce zupełnie przypadkowo ale jeśli komuś przypadło do gustu polecam wybrać się tam teraz, ponieważ są mega wyprzedaże (jak to na koniec stycznia bywa) i można upolować dla siebie jakieś ciuszki typu basic albo coś bardziej przykuwającego uwagę :)


Przyznam szczerze, że liczyłam na lepszy efekt zdjęć ale pogoda nie chciała ze mną współpracować i ilekroć wydawałoby się, że zdjęcie będzie świetne wiatr roztrzepywał moje włosy, które lądowały na całej twarzy w efekcie czego robiłam miny gorsze od gremlina. Powinnam tutaj wspomnieć o najgorszej trudności jaką były patrzące się na mnie w wielkiej konsternacji twarze ludzi którzy byli na parkingu, a ponieważ mnie często krępują takie rzeczy cała akcja wyglądała dosyć zabawnie. Dajcie znać czy podoba Wam się takie modowe połączenie czy inaczej byście zestawili poszczególne części garderoby! :) A teraz trzymajcie za mnie kciuki bo jutro zdaję egzamin z psychologii społecznej a zamiast się uczyć, spędziłam dzień na zdjęciach z moim chłopakiem i finalnie siedzę i piszę post (okeeeej). Buziaki!


 




Furto: Bershka
Tregginsy: Pull&Bear
Buty: DeeZee
Bluzka: Tally Weijl

2 komentarze: