sobota, 18 czerwca 2016

Good Vibes


Siemanko! Dawno mnie nie było ale wraz z przeminięciem czwartku moje życie stało się piękne. Skończyłam sesję a tym samym zaczęłam wakacje. Dziś wróciłam na siłownię po miesiącu przerwy i jestem mega pozytywnie naładowana. Na dobry początek tygodnia na siłowni do której sobie hasam spotkałam dzisiaj jedną z moich ulubionych blogerek : Sylwię Gaczorek.
Ogólnie cały dzień miałam dość intensywny i mimo upałów uważam, że to był dobry jednak dobrze spożytkowany dzień. Z takim nastawieniem czekam co przyniesie reszta tygodnia i Wam życzę tego samego! Zdajcie matury, sesje, weźcie urlop w pracy i cieszcie się wakacjami :) Na zdjęciach mega prosty wakacyjny look. Top z H&M, spodenki DYI, buty Converse kupione laaata temu w Soul'u. Cały look kosztował mnie jakieś 110zł - buty niecałe 100, bluzka 10, spodenki może 2zł kupione w sh i przerobione przeze mnie. Da się? Da się :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz