niedziela, 30 października 2016

Pink velvet


Długo zabierałam się za napisanie tego posta. Ile razy chciałam go wstawić sądziłam, że lepsze będzie dodanie jakiegoś fit przepisu albo czegokolwiek innego ale nie tego. Jakoś nie miałam weny aby dodać składny tekst do tych zdjęć. Są to zdjęcia jeszcze z wakacji, z września. Kiedy było ciepło i była masa wolnego czasu. Im dłużej zostawiam zdjęcia na później tym mniej jestem przekonana o powinności ich dodania. Mam wrażenie, że się przedawniają a nie mija nawet pół roku.
Kiedyś wpadłam na pomysł żeby zrobić kilka sesji do przodu, żeby nie mieć długiej przerwy w pisaniu i żeby zawsze mieć coś w zanadrzu. Niestety nie sprawdziło się to bo rzeczy, które miałam w tamtej chwili w głowie wyparowały. Są nowe myśli, nowe nastroje, które niekoniecznie pasują do wakacyjnych stylizacji. Jest to zapewne ostatnia taka letnia stylizacja i postaram się robić więcej rzeczy na bieżąco.
A tak zmieniając z temat z moich prywatnych przemyśleń, wiecie już o najnowszej kolekcji H&M x Kenzo? Jak się na nią zapatrujecie? Macie zamiar upolować coś od jednego z najbardziej uznawanych domów mody na świecie? Ja osobiście jestem mega zajarana całą akcją zwłaszcza, że rok temu bardzo ubolewałam, że nie udało mi się nic kupić z kampanii H&M z Balmain. Jak tylko uda mi się kupić to co chcę to na pewno zrobię o tym posta :)









1 komentarz:

  1. Piękne zdjęcia, na prawdę świetnie wykonane. Jakość jakby wykonane były z ręki profesjonalisty :)

    OdpowiedzUsuń